x
Lise
Sorgulayıcı
ve Fütürist
Özel Sezin Lisesinde önceliğimiz, her öğrencimizin kendi geleceğine yön verebilmesini sağlamaktır. Bir "yaşam merkezi" olan lisemizde, öğrencilerimiz bilgiye ulaşarak ve öğrendiklerini paylaşarak hem kolektif olarak zenginleşiyor hem de hayallerini gerçekleştirme imkânı buluyorlar. Akademik, sosyal, ulusal ve uluslararası alanlarda pek çok projeye ve etkinliğe aktif olarak katılıyor, kısacası yaparak ve yaşayarak öğreniyorlar.

Lisede sahip oldukları geniş faaliyet imkânları, öğrencilerimizi inisiyatif almaya, toplum odaklı düşünmeye ve davranmaya, hayal kurmaya ve hayalleri için çalışmaya teşvik ediyor. Öğrencilerimiz tercihlerinin netleşmeye başladığı bu dönemde, belli bir amaç doğrultusunda hareket ederken hata yapmayı yeniden denemek için bir fırsat olarak görmeyi öğreniyorlar.

Uluslararası projeler, saha çalışmaları ve konferans katılımları ile desteklediğimiz eğitim programımız, öğrencilerimizin en az iki yabancı dil öğrenmelerine olanak sağlıyor. Kültürlerarası iletişim ve etkileşime açık öğrencilerimiz, yaşamlarını tabularla sınırlandırmadan fütürist bir bakış açısıyla kendi geleceklerini tasarlıyorlar.

Lisemizde birey ve süreç odaklı eğitim felsefemiz kapsamında yol haritamızı oluştururken;

  1. Akademik programlarımız ve öğretim araçlarımızın öğrencinin kendi senaryosunu yazmasına imkân tanımasına,
  2. Takip, analiz ve destek çalışmalarıyla üniversiteye hazırlık için tüm ihtiyaçlarının karşılanmasına,
  3. Ulusal değerlendirme sistemleri değişse bile kendi potansiyelinin en üst noktasına ulaşmasına,
  4. Yaparak, deneyerek ve üreterek öğrendiklerine farklı bir boyut kazandırmasına, bilimsel çalışmalara merak duymasına, saha çalışmalarıyla kalıcı öğrenmenin oluşturulmasına,
  5. Atölye ve laboratuvar çalışmalarıyla özel ilgi alanlarının belirlenerek meslek seçiminde farkındalık edinmesine,
  6. Ulusal ve uluslararası projelerle çok yönlü gelişiminin desteklenmesine, sosyal yaşam ve iş yaşamının gerektirdiği evrensel yetkinlikleri kazanmasına,
  7. Akademik kazanımların yaşamında sosyal farkındalık ve toplumsal bilince dönüşmesine,
  8. Bireysel farklılıkların ve ihtiyaçların ders dışı zamanlarda da farklı öğrenme araçlarıyla desteklenmesine olanak sağlayacak bir okul yaşantısı yaratmayı hedefliyoruz.
    • Lisemizde Türk Dili ve Edebiyatı dersleri, öğrencilerimizin Türkçeyi doğru ve etkili şekilde kullanarak okuma, anlama ve iletişim becerilerini geliştirmelerini, Türk ve dünya edebiyatını yakından tanımalarını hedefleyen bir programa sahiptir. Yerli ve yabancı seçkin edebi eserlere yer verdiğimiz programımızda, öğrencilerimiz farklı edebi türleri derinlemesine tanır, geçmiş, günümüz ve gelecek arasındaki bağın insan ve toplum üzerindeki etkilerini kavrar, bunların eserlere nasıl yansıdığını görürler.

      Yaratıcı okuma, yazarlık ve eleştiri atölyeleri, öykü yarışmaları ve yazar söyleşileri ile zenginleştirdiğimiz programımız kapsamında öğrencilerimiz sadece dil becerilerini geliştirmekle kalmaz, aynı zamanda güçlü bir kültür birikimi ve estetik anlayışı oluştururlar.

    • İngilizce olarak yürüttüğümüz Matematik programımız, öğrencilerimizin matematiğe özgüvenle yaklaşmalarını, matematiksel kavramları ve sistemleri günlük hayatta ve diğer öğrenme alanlarında kullanmalarını amaçlar. Öğrencilerimiz analiz, sentez, modelleme ve problem çözme süreçlerinde bilimsel terminolojiyi kullanarak düşüncelerini mantıklı bir şekilde ispat etmeyi ve alternatif çözümlere ulaşmayı öğrenirler. Bu becerileri edinmenin yanı sıra matematiğin tarihsel gelişimi ve insan hayatındaki vazgeçilmez rolü hakkında bilgi sahibi olurlar.

      Program çerçevesinde ASMA (American Scholastic Mathematics Association) ve AMC (American Mathematics Competitions) gibi uluslararası yarışmalar ve Pi Günü, oryantiring, Resfebe gibi etkinliklerle öğrencilerimizin matematiğin her yönüne hâkim olmaları hedeflenir.

    • Fen Bilimleri derslerimizde öğrencilerin bilimsel etiğe bağlı kalarak araştırma yapmaları ve İngilizceyi bilim dili olarak etkili bir şekilde kullanmaları amaçlanır. Laboratuvar çalışmaları ile deney tasarlama ve uygulama becerilerini güçlendiren öğrencilerimiz, vaka ve neden-sonuç analizleri gerçekleştirerek bilimin günlük hayatımızdaki yeri ve önemini kavrarlar. Merak duygusunu beslemek üzere tasarlanan programımız, gözlem, eleştirel düşünme, problem çözme ve karar verebilme becerilerinin gelişimine de katkıda bulunur.

      Uluslararası deney, makale ve proje yarışmalarına katılan öğrencilerimiz kazanımlarını global düzeyde paylaşma fırsatı bulurlar. Ayrıca Magic Chemistry, Invention Challenge, Caretakers of Environment International ve Young Masters gibi çalışmalarla bilim ve inovasyon dünyasını keşfetmeye devam ederler.

    • Sosyal Bilimler derslerimizde amaç, öğrencilerimizin yakından uzağa ilkesini benimseyerek içinde yaşadıkları topluma dair farkındalık kazanmaları, fikirlerini ve tespitlerini mantık ve yaşanmışlıklar çerçevesinde ifade edip savunmalarıdır. Geçmiş-bugün-gelecek ilişkisini bir bütün olarak kavrayan öğrencilerimiz, düşünsel mirasın değerini öğrenirken etik, demokrasi ve hoşgörü kavramlarını özümserler. İnsanlık tarihi boyunca etkili olmuş kültür ve dinleri tanıyıp anlamanın yanı sıra değişen yaşam biçimine uyum sağlama mekanizmaları geliştirirler.
       
      Sivil toplum kuruluşları, dernekler ve üniversitelerle gerçekleştirdiğimiz iş birlikleri ve projeler, öğrencilerimizin öğrendiklerini hayata geçirmelerine olanak sağlar. 
    • Lise programımız öğrencilerimizi Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı’ndaki İngilizce İleri Düzey Kullanıcı (C1-C2) seviyesine ulaştırmayı hedefler. Hazırlık sınıfında uyguladığımız yoğun İngilizce programı ile öğrencilerimizin tüm dil becerilerini geliştirmeleri ve lisemizdeki uluslararası müfredatı takip edebilecek düzeye gelmeleri amaçlanır. Cambridge Assessment International Education tarafından onaylanmış programımızda Cambridge IGCSE ESL müfredatı 9. ve 10. sınıf düzeyinde uygulanır. Lise öğrencilerimiz ayrıca İngiliz ve Amerikan edebiyatının önemli eserlerini inceledikleri edebiyat dersleri görürler.
       
      Her yıl MUN, EYP gibi uluslararası konferanslarda ve yarışmalarda okulumuzu temsil eden öğrencilerimiz, okul içi münazara, yarışma ve etkinliklerle de dil becerilerini geliştirme fırsatı bulurlar. SAT, TOEFL, IELTS gibi uluslararası sınavlara katılıp dil becerilerini belgelerler.
    • Lisemizde Modern Diller programı, öğrencilerimize seçtikleri Almanca, Fransızca veya İspanyolca dilinde dört temel dil becerisini eşit düzeyde geliştirme fırsatı tanır. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı’nın öngördüğü dil referans seviyelerine göre seçilen ve öğretmenlerimiz tarafından zenginleştirilen öğretim materyallerimiz ile öğrencilerimizin Bağımsız Kullanıcı (B1) seviyesine ulaşmaları hedeflenir.

      Uzun yıllardır yürütülen uluslararası değişim programları ve interaktif projeler sayesinde öğrencilerimiz, öğrendikleri dilin kültürünü yakından tanırken dil becerilerini kendi yaş gruplarındaki diğer öğrenciler ile iletişime geçerek kullanma fırsatı bulurlar. "Modern Diller Kültür Günü" gibi gelenekselleşmiş etkinliklerde dil becerilerini sahne sanatları alanındaki becerileriyle sentezleyerek ortaya koyarlar. Kendi kurguladıkları bu gibi aktivitelerin yanı sıra öğrendikleri dillerde sergilenen tiyatro ve müzikal gibi etkinlere grup olarak katılarak okul dışında da öğrenim süreçlerini devam ettirirler.

      Öğrencilerimiz aynı zamanda isteğe bağlı olarak FIT, DELF, DELE sınavlarına katılıp dil becerilerini belgeleyen uluslararası dil sertifikalarını almaya hak kazanırlar.

    • Hazırlık sınıfındaki Bilgisayar Bilimi dersinde, günümüzde her bireyin bir dijital vatandaş olduğu gerçeğinden yola çıkılarak bilgisayar sistemlerini tanıma, güvenli ve etik sosyal medya kullanımı, doğru bilgiye ulaşma ve ürün oluşturma konuları üzerinde durulur. Algoritma, bilgisayarlı, bilgisayarsız ve robotik kodlama çalışmalarıyla öğrencilerimizin analitik düşünmeleri, problemlere farklı çözümler üretmeleri sağlanır.

      Tüm lise öğrencilerimiz teknolojinin doğru kullanımı, bilgiye ulaşma yolları, sanal ortamda güvenlik ve etik konularında eğitim, seminer ve atölye çalışmalarına katılarak bu alanlarda bilinç düzeylerini artırırlar. 3D ve web tasarım yarışmaları ile bilgilerini sınarken, küçük yaş gruplarına verdikleri eğitimlerle birikimlerini paylaşma fırsatı da bulurlar.

    • Lisemizde Müzik dersi seçmeli olarak alınabilir. Dersi seçen öğrencilerimiz sene başında öğretmenleri tarafından değerlendirilir, yatkınlık ve yetkinliklerine göre bir enstrüman branşına (piyano, gitar, keman veya yan flüt) seçilirler. Her öğrenci Müzik dersini kendi enstrüman grubu ve öğretmeniyle birlikte ayrı bir derslikte yürütür. Derslerde aynı zamanda müzik teorisi çalışmaları da yapılır.
       
      Enstrüman çalışmalarında belli bir seviyeye gelmiş öğrencilerimiz Sezin Filarmoni Orkestrası seçmelerine katılabilirler. Çalışmalarını "Yeni Yıl Konseri"nde, resitallerde ve yetenek gösterisinde solo veya grup olarak sahneleyebilirler.
    • Öğrencilerimiz seçmeli Görsel Sanatlar dersinde yaratıcı güçlerini kullanarak ve farklı akımlar, disiplinler ve teknikler arasında bağ kurarak kendi özgün ifade stillerini geliştirirler. Yeni bakış açıları ortaya koydukları çalışmalarında desen, leke, doku, kompozisyon gibi çeşitli tekniklerin yanı sıra ahşaptan atık malzemelere, mozaik hamurundan duvar boyalarına pek çok farklı malzeme kullanırlar. Bu seviyede ayrıca Rönesans dönemine odaklanarak dünya sanat tarihini keşfetmeye devam ederler.
       
      Ders kapsamında İstanbul ve çevre illerdeki tarihi eserleri inceleyerek araştırma yapan öğrencilerimiz, kültür sanat etkinliklerini yakından takip eder ve okulumuzda düzenlediğimiz "Sanatçı Buluşmaları"nda çağdaş sanatçılarla tanışma fırsatı yakalarlar.
    • Beden Eğitimi ve Spor dersinde hedefimiz, öğrencilerimizin sporun hayat boyu sürecek bir yaşam disiplini oluşturduğunu kavramaları, özgüvenlerini ve öz saygılarını geliştirirken hareket, liderlik, iş birliği, sorumluluk alma, hızlı ve doğru karar verebilme becerilerini güçlendirmeleridir. Çeşitli sportif etkinliklere katılarak spor kültürü edinen öğrencilerimiz, sağlığı güçlendirici bilgi ve becerileri günlük yaşamlarında ve kişisel gelişimlerinde kullanmayı benimserler. Ders kapsamında ayrıca Türkiye ve dünyada sporun tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olur, engellilerin ve özel eğitime ihtiyaç duyan bireylerin bedensel, sosyal ve ruhsal gelişiminde sportif etkinliklerin önemi ve rolünü kavrarlar.
       
      Okulumuzda bu seviyede Gençler kategorisinde basketbol, voleybol ve yüzme takımlarımız vardır.
    • Özel Sezin Lisesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Birimi, tüm öğrencilerin işlevsel ve gerçekçi kararlar almalarına, akademik, sosyal ve duygusal problemlerini çözmelerine yardımcı olur. Önleyici rehberlik anlayışını benimseyerek öğrenciler ve veliler için bireysel görüşmeler, interaktif sunumlar, seminerler ve atölye çalışmaları düzenler. Bu uygulamalarda öne çıkan temalardan bazıları ergenlik, kaygı yönetimi, motivasyon, teknoloji kullanımı ve empatidir.

Sezinde akademik projeler bilginin ve zihinsel süreçlerin uygulamalarla hayata aktarıldığı, araştırmanın, sorgulamanın ve merakın teşvik edildiği, öğrenmenin öğrencilere heyecan verici bir deneyim olarak sunulduğu çok yönlü bir alandır. Projelerimiz öğrencilerimizin ders içeriklerini kavramalarında, öğrendiklerini deneyimleyerek kendilerini keşfetmelerinde temel rol oynar.

Lisemizde uygulamalı geziler, okul içi ve dışı sunum, sergi ve gösteriler, sivil toplum kuruluşları ile yapılan iş birlikleri, ulusal ve uluslararası konferanslar, okul ortaklıkları, Avrupa Birliği değişim programları ve saha çalışmaları; büyük ve küçük çaplı paylaşımları ve etkileşimleri güçlendirecek şekilde tasarlanır.

Lisemizdeki akademik projeler ile öğrencilerimizin;

  1. Özgün düşünme yetkinliği kazanmaları,
  2. Merak duyarken sorgulama becerilerini geliştirmeleri,
  3. Problemleri tespit ederek esnek ve dinamik çözümler üretmeleri,
  4. Araştırma becerisi ve malzeme bilgisine sahip olmaları,
  5. Farklı alan ve disiplinleri bir araya getirebilmeleri,
  6. Bireysel becerileriyle takım çalışmalarına uyum gösterebilmeleri,
  7. Süreç planlaması yaparak çalışmalarını farklı niteliklerde ürünlere dönüştürebilmeleri,
  8. Çalışmalarını arşivleyerek sürdürülebilir bir öğrenme alışkanlığı kazanmaları hedeflenir.

Öğrencilerimizin bu seviyede gerçekleştirdikleri akademik projeler iki başlık altında sürdürülür:

    • Lisemizde öğrencilerimiz bulundukları düzeyin akademik beklentilerine göre planlanmış projelerde aktif rol ve sorumluluk alma fırsatı bulurlar.

      1. 9. sınıflarda "Anadolu Medeniyetlerinin İzinde Projesi" kapsamında Çorum-Ankara gezisi ve Hattuşa, Anıtkabir, Anadolu Medeniyetleri Müzesi, Etnografya Müzesi saha çalışmaları,
      2. 10. sınıflarda "UNESCO Dünya Mirası Kenti: Safranbolu-Amasra Projesi" saha çalışması,
      3. 11. sınıflarda Anıtkabir ziyareti, "ODTÜ Teknokent Projesi" ve Ankara saha çalışmaları,
      4. Tüm sınıf düzeylerinde yürütülen "21. Yüzyılda Göçler ve Mültecilik Toplumsal Uyum Projesi",
      5. 10. sınıflarda "Göbeklitepe-Şanlıurfa ve Göbeklitepe Belgeseli Oluşturma Projesi",
      6. 10. sınıflarda "Ballıkayalar Milli Parkı Projesi" saha çalışması,
      7. 11. sınıflarda "Acarlar Longozu-Sakin Şehir Taraklı-Göynük Projesi" saha çalışması ulusal çalışmalarımızdan örneklerdir. 

      Bu çalışmaların yanı sıra ders müfredatıyla entegre olarak yürütülen farklı düzeylerdeki çok yönlü projeler öğrencilerimizin akademik kazanımlarına destek olur.
       
    • Lisemizde öğrencilerimizin dünya görüşlerini zenginleştiren, geleceğe dair karar verme süreçlerine önemli katkı sağlayan çok sayıda uluslararası çalışma yürütülür. Okul ortaklıkları, saha çalışmaları, çok uluslu konferanslar, çevre projeleri, öğrenci değişimleri ve yarışmalarla geniş bir yelpazede uluslararası akademik projeler gerçekleştirilir.

      1. Uluslararası okul ortaklıklarımız:
        1. Geschwister-Scholl-Gymnasium Okul Ortaklığı / Freiburg-Almanya
        2. St. Paul's School Okul Ortaklığı / Barselona-İspanya
        3. Lycée de Fénelon Sainte-Marie Okul Ortaklığı / Paris-Fransa
        4. The School at Columbia University / New York-ABD
        5. I.E.S. Val Miñor Okul Ortaklığı / Nigrán-İspanya
      2. "Teknolojinin İzinde Sezin Projesi", Stuttgart ve Mercedes-Benz Müzesi saha çalışmaları
      3. "Gaudí ve Dalí'nin Yolu Projesi", Barselona ve Girona saha çalışmaları
      4. "4 Ülke Sınırsız Kültür Projesi", Freiburg-Strasbourg-Colmar-Basel saha çalışmaları
      5. Huawei iş birliğiyle "İnovasyon ve Tasarım Projesi" / Shenzhen-Pekin-Hong Kong-Çin saha çalışmaları
      1. Uluslararası MUN (Model United Nations) Konferansları
        1. Doha Georgetown MUN
        2. Budapeşte BIMUN
        3. Haarlem HMUN
        4. Kopenhag BIGMUN
        5. Milano MilanMUN
        6. St. Petersburg Nevsky MUN
        7. Lizbon IMUN
        8. Dublin SAIMUN
        9. Londra RCIMUN
        10. St. Petersburg SPIMUN
      1. AFS Öğrenci Değişim Programı katılımlarımız
        1. Münih-Almanya
        2. Madrid-İspanya
        3. Paris-Fransa
        4. Bologna-İtalya
        5. Venedik-İtalya
        6. Sicilya-İtalya
      1. "Bienvenido A Mi Mundo / Bienvenue Dans Mon Monde / Dünyama Hoş Geldin - IES Tegueste Projesi"
      2. Avrupa Gençlik Parlamentosu (European Youth Parliament - EYP) Konferansları
        1. Lahey EYP
        2. Lizbon EYP
        3. Madrid EYP
        4. Münih EYP
        5. Tiran EYP
        6. Saraybosna EYP
      1. ASMA (American Scholastic Mathematics Association) Matematik Yarışması
      2. Math League Matematik Yarışması
      3. Invention Challenge
      4. Young Masters Programme (YMP)
      5. Caretakers of Environment International (CEI) Conference
       

Okulumuzda gerçekleştirdiğimiz kulüp çalışmalarımızda öğrencilerimiz hayat boyu yararlanacakları becerileri edinirken kendilerini daha derinden keşfetme imkânı bulurlar. Lise öğrencilerimiz öğrenim yaşamları boyunca katıldıkları kulüp çalışmalarında;

  1. Her dönem farklı bir ilgi ve beceri alanını deneyimlerler.
  2. Yetkinliklerini değişen ihtiyaçlarına göre zenginleştirirler.
  3. Yenilikçi ve disiplinlerötesi bir yaklaşımla kendilerini özgürce ifade ederler.
  4. Organizasyon ve stratejik iletişim becerilerini birlikte kullanırlar.
  5. Bilimsel ve sosyal bir düşünce yapısıyla tasarım odaklı çözüm üretme becerisi kazanırlar.
  6. Mesleki becerilerin bir statü sembolü değil, yaşam kalitesini zenginleştiren bir kariyer senaryosu olduğunun bilincine ulaşırlar.
  7. Evrensel sorunları uluslararası platformlarda tartışma şansı yakalarlar.
  8. Sosyal sorumluluğu yaşam felsefesi olarak benimserler.
  9. Sağlıklı ve kaliteli bir yaşam için gerekli koşulların farkına vararak, hem kendileri hem de çevreleri için bu koşulları geliştirme fırsatı bulurlar.
  10. Sanattan ve kişisel farklılıklardan beslenerek yaşamlarını zenginleştirirken toplumsal gelişime katkıda bulunurlar. 

Lisemizde kulüp çalışmaları beş temel başlık altında toplanır:

      1. 3D Modelleme ve Baskı Kulübü
      2. Invention Challenge - Cosmos Club
      3. Magic Chemistry Club
      4. Programlama Kulübü
      1. EYP (Avrupa Gençlik Parlamentosu)
      2. MUN (Model Birleşmiş Milletler)
      3. Fütürizm Kulübü
      4. Kariyer Planlama Kulübü
      5. Sosyal Sorumluluk Kulübü
      1. Bateri Kulübü
      2. Drama Kulübü
      3. Fotoğrafçılık Kulübü
      4. Gezi Rehberi Kulübü
      5. İstanbul’un Yüzleri Kulübü
      6. Kısa Film ve Belgesel Kulübü
      7. Sözcüklere Soluk Ver Edebiyat Kulübü
      8. Ukulele Kulübü
      1. Bisiklet ve Trekking Kulübü
      2. Doğa Sporları ve Tırmanış Kulübü
      3. Futbol Kulübü
      4. Masa Tenisi Kulübü
      5. Pilates Kulübü
      6. Yüzme – CrossFit Kulübü
      1. Akıl Oyunları Kulübü
      2. Mizah Kulübü
      3. Stage English Club
      4. Yemek ve Pasta Kulübü

"Geleceğe nasıl katkıda bulunabilirim?" sorusu üzerine sıklıkla kafa yoran Sezin öğrencileri, okulumuzda bu soruya çeşitli cevaplar bulmak ve başkalarının hayatına dokunmak için pek çok fırsat yakalarlar.

Sosyal sorumluluğun maddi bağıştan öte olduğunu bilen öğrencilerimiz, yerel ve küresel sorunların çözümlerine kendi tasarladıkları yöntemlerle katkı sağlarlar. Ürettikleri projeler ile pek çok konuda farkındalık yaratırken ve kazanırken bakış açılarını dönüştüren deneyimler yaşarlar.

Hayata geçirdikleri sosyal sorumluluk projeleri öğrencilerimizin;

  1. Kendi toplumuyla iç içe yaşayan, toplumsal sorunların ve değişimlerin bilincinde olan,
  2. İhtiyaç sahiplerine bağış yapmanın ötesinde ürettikleriyle destekte bulunan,
  3. Ötekileştirmek yerine etkileşime giren, farklılıklardan korkmayan,
  4. Başkalarına destek verirken kendi fırsatlarının ve eksikliklerinin farkına varan,
  5. Organizasyon ve liderlik becerilerine sahip bireyler olmalarında önemli rol oynar.
Lise öğrencilerimiz beş temel alanda sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştirirler:
    • Öğrencilerimiz ulusal ve uluslararası 11 farklı sivil toplum kuruluşuyla ortak organizasyonlar ve iş birlikleri gerçekleştirirler.  Bu çalışmalarda:

      1. Sivil toplum kuruluşlarının önemi ile ilgili bilinç oluşturmak amacıyla ortak eğitim ve sunumlar düzenlerler.
      2. Sivil toplum kuruluşlarının organizasyonlarında bizzat rol alır veya etkinliklerine katılım gösterirler.
      3. Farklı kurum içi organizasyonlarla sivil toplum kuruluşlarına destek olurlar.
      4. İhtiyaç gruplarına destek amaçlı ürünler hazırlar, tiyatro gösterileri vb. eğitsel faaliyetler organize ederler.
    • Öğrencilerimiz hem kendi bölgelerindeki hem de Samsun, Kars, Balıkesir ve Kütahya illerindeki kardeş okullarımızda toplumsal hizmet çalışmaları yürütürler. Bu çalışmalarda:

      1. Farklı yaş gruplarıyla yabancı dil, dans, resim gibi alanlarda eğitsel faaliyetler düzenlerler.
      2. Okulumuzda gerçekleştirilen sanat gösterilerini ve beceri atölyelerini kardeş okullarımızda da uygulama ve paylaşma fırsatı bulurlar.
      3. İhtiyaç ve problem tespiti yaparak destek grupları organize ederler.
      4. Köy-kent yaşamındaki farklılıkları deneyimleyerek toplumsal bilinç geliştirir ve kültürel açıdan zenginleşirler.
      5. Eğitim ve öğretim koşullarının gelişimine bizzat yerinde destek verirler. Ortaklık yaptığımız okulların atölye ve kütüphanelerini bu organizasyonlar vasıtasıyla yenilerler.
    • Öğrencilerimiz engelliler, yaşlılar, evsizler, göçmenler ve mülteciler olmak üzere dezavantajlı gruplarla ilgili kalıplaşmış duygu ve yargıların kırılması, kapsayıcı bir bakış açısının inşası ve yayılması amacıyla etkili çalışmalar yürütürler. Bu çalışmalarda:

      1. Farklı engelli gruplarıyla atölyeler, sanat ve spor etkinlikleri gerçekleştirirler.
      2. Evsiz bireylere destek veren kurumlar için iş güçleriyle ve düzenledikleri kampanyalarla gönüllü olurlar. 
      3. Düzenli olarak yaptıkları huzurevi ziyaretlerinde yaşlılar için etkinlikler düzenlerler.
      4. Uluslararası ölçekte sosyo-ekonomik sorunlar için kampanyalar organize ederler.
      5. Mültecilerin yaşadıkları sorunlar üzerine farkındalık yaratmak amacıyla panel vb. eğitim faaliyetleri gerçekleştirirler.
    • Öğrencilerimiz toplumsal eşitlik ve cinsiyet ayrımcılığı konusunda bilinç oluşturmak amacıyla okul içinde ve dışında uluslararası kriterlere uygun sunumlar ve faaliyetler gerçekleştirirler. Her yıl seçtikleri kulüpler ile katıldıkları ulusal ve uluslararası konferanslarda toplumsal eşitliğe dair sorunları tartışma fırsatı bulurlar.
    • Öğrencilerimiz için çevre bilincine sahip olmak, tüm canlıların yaşamlarına değer vermek ve geleceklerine bu bağlamda sahip çıkmak önemli bir yaşam felsefesidir. Bu alanda öğrencilerimiz:

      1. 5 ulusal ve 3 uluslararası sivil toplum kuruluşuyla ortak çalışmalar yürütürler.
      2. Geri ve ileri dönüşüm projeleriyle üretim kültürünün gelişimine katkıda bulunurlar.
      3. Hayvanların yiyecek ve barınma ihtiyaçlarını karşılamak üzere kampanyalar ve organizasyonlar düzenlerler. 
      4. Her dönem nesli tükenen canlılar konusunda farkındalık yaratmak amacıyla sunumlar ve paneller gerçekleştirirler.
       

Bahadır Özkan
Okul Müdürü
Cemil Baş
Akademik Müdür Yardımcısı

Meral Yalçın
Müdür Yardımcısı
Vahdet Doğan
Müdür Yardımcısı
  1. Bilimsel veriye nasıl ulaşacağını ve onu nasıl değerlendireceğini bilir.

  2. Toplumsal değerlerini yok saymayan bir dünya vatandaşıdır. 

  3. Kültürlerarası iletişimde kendini iki yabancı dilde rahatlıkla ifade eder.

  4. Başarı için bazen risk almak gerektiğinin farkındadır.

  5. Teknolojinin hayatını kontrol etmesine izin vermez.

  6. Gelecek üzerine kafa yoran bir fütüristtir.

  7. Teslimiyetçi değildir, inandığını savunmaktan çekinmez.

  8. Adil olmanın öneminin bilincindedir.

  9. Ruhunu sanatla besler ve estetik bakış açısı geliştirir.

Hazırlık sınıfında başlayan ve üniversite tercih dönemine kadar devam eden kariyer planlama çalışmaları ile, öğrencilerin sahip oldukları özelliklere uygun donanım geliştirmeleri ve sağlıklı seçimler yapmaları hedeflenir. "Yetenekler ve eğilimler değişebilir ve gelişebilir" anlayışından hareketle öğrenciler süreç boyunca izlenir ve desteklenir.

Öğrencileri üniversite eğitimi, iş hayatının beklentileri, edinilmesi gereken beceriler vb. konularda bilgilendirmek amacıyla okulumuzda düzenli olarak meslek buluşmaları gerçekleştirilir. Belirlenen alanda çalışan bir akademisyen, iş insanı, velimiz veya eğitim gören bir öğrenci okulumuzu ziyaret ederek deneyimlerini öğrencilerimizle paylaşır.

9., 10. ve 11. sınıf öğrencilerimiz, Yaz Stajı Programı kapsamında çeşitli şirketlerde staj yaparak ilgi duydukları meslekleri yakından tanıma imkanı elde ederler.

Sezinde üniversiteye hazırlık; öğrenci tanıma çalışmalarıyla başlayan, yönlendirme faaliyetleri, akademik çalışmalar ve tercih danışmanlığı ile devam eden, üniversite sürecinde ve sonrasında ise yaşam danışmanlığı formuna evrilen bir süreçtir.

İlk etapta öğrenciler okuduğunu anlama, çıkarımda bulunma, analiz ve sentez yapma gibi temel becerileri edinmelerini sağlayacak akademik süreçlere girerler. Ulusal ve uluslararası tüm sınavlarda gerekli olan bu becerileri edinen öğrenciler, sınav sistemi ne olursa olsun başarıya ulaşabilirler. Bu süreç devam ederken yürütülen öğrenci tanıma çalışmaları ile öğrencinin hedefleri tespit edilir. 

Öğrencimizin çalışma programı eğitim almak istediği ülke ve tercih ettiği bölüm başta olmak üzere çeşitli faktörler dikkate alınarak planlanır. Ortak dersler dışında tüm lise yaşamı boyunca katılacağı kulüpler, ulusal ve uluslararası projeler, sosyal sorumluluk çalışmaları ve ders takviyelerinin planlamaları bu tercihler doğrultusunda yapılır. 

Temel tercihlere yönelik planlamaların yanı sıra tüm öğrencilerimizle Üniversite Hazırlık Takviye Programı yürütülür. Bu program kapsamındaki ölçme çalışmalarıyla öğrencilerimiz 9. sınıftan itibaren eksiklerini kapatırlar. 11. ve 12. sınıfta ise okul dışından desteğe ihtiyaç duymadan üniversiteye giriş sınavına hazırlanırlar. Tüm lise konularını en az 3 kez tekrar ederek kalıcı öğrenme aşamasına geçerler. Deneme sınavları ile zaman yönetimi becerilerini geliştirir, farklı soru dillerine alışkanlık kazanır ve Türkiye genelindeki durumlarını görürler. 

Yönlendirme ve danışmanlık çalışmalarımız tercih süreci boyunca da devam eder. Öğrenci ve veli grubu bilgilendirmelerine ek olarak bireysel randevularla tüm soru işaretleri ortadan kaldırılır.

 
    • 2019 YKS ve üniversiteye yerleştirme sonuçlarına göre yurtiçi üniversite tercihi yapan, lise yaşamları boyunca yürüttükleri sosyal ve akademik çalışmalar ile yurtdışı üniversitelere başvuran öğrencilerimizin elde ettikleri %100 yerleşme oranı ve gösterdikleri başarılarıyla gurur duyduk. Tüm mezunlarımızı kutluyor ve başarılarının sürekli olmasını diliyor, bu başarıya ulaşılmasını sağlayan tüm eğitim kadromuza emekleri için teşekkür ediyoruz.






























Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığı Birimi olarak amacımız, yükseköğrenimlerine yurt dışında devam etmek isteyen veya bu seçeneği alternatif hedef olarak düşünen öğrenci ve velilerimize karar verme ve başvuru aşamalarında gerekli tüm desteği sunmaktır.

Öğrenci ve velilerimizle yapılan birebir görüşmeler ve periyodik bilgilendirme toplantıları ortaokul yıllarında başlar ve lise dönemi boyunca devam eder. Lise yıllarında öğrencilerimiz okulumuzun zengin akademik, sosyal, kültürel ve sportif imkânları, güçlü İngilizce ve ikinci yabancı dil (Almanca, Fransızca, İspanyolca) programları ile eğitimlerini yurt dışında devam ettirmeye hazır hale gelirler. Bu süreçte dileyen öğrencilerimiz farklı ülkelerdeki dil ve yaz okullarına veya üniversite hazırlık programlarına yönlendirilir. 

10. ve 11. sınıf öğrencilerimizle yurt dışı başvuru sürecinin ön hazırlık aşamasında bilgilendirme toplantıları yapılır. 11. sınıfın başından itibaren öğrencilerimiz farklı ülkelerden üst düzey üniversitelerin temsilcileriyle okulumuzda bir araya gelerek kendilerini bekleyen süreçler hakkında detaylı bilgi edinirler. Lise son sınıfta ise öğrencilerimize şekillenmiş hedefleri doğrultusunda başvuru süreçleri boyunca destek olunur. 

Özel Sezin Okulu olarak yaptığımız çalışmalar sonucunda, yurt dışında üniversite okumayı hedeflemiş mezunlarımız bugün Avrupa, ABD, Kanada, Güney Amerika ve Uzak Doğu'da eğitimlerine devam etmektedirler.

    • ACADEMIC TERM UNIVERSITY DEPARTMENT COUNTRY
      2015-2016 Leiden University Psychology NED
      2015-2016 Durham University International Relations UK
      2015-2016 Durham University Psychology UK
      2015-2016 East Anglia University International Relations UK
      2015-2016 East Anglia University Psychology UK
      2015-2016 Essex University International Relations UK
      2015-2016 Essex University Psychology UK
      2015-2016 Exeter University International Relations UK
      2015-2016 Exeter University Psychology UK
      2015-2016 Sheffield University International Relations nad Politics UK
      2015-2016 Sheffield University Psychology UK
      2015-2016 Universite Catolica Business and Management UK
      2015-2016 Columbia College of Chicago Illustration US
      2015-2016 Fordham University Computer Science US
      2015-2016 New York - The New School, Parsons. Business and Management US
      2015-2016 Pratt Institute Architecture US
      2015-2016 Rutger's New Brunswick Electrical and Computer Engineering US
      2015-2016 Savannah College of Arts and Design (SCAD) Illustration US
      2015-2016 UMASS Darthmouth Computer Science US
      2015-2016 University of Arts (Philadelphia) Illustration US
      2015-2016 University of Illinois at Urbana Architecture US
      2015-2016 University of San Francisco Architecture US
      2016-2017 Vienna Technical University Chemical Process Engineering AUS
      2016-2017 KU University of Leuven Business and Business Economics BEL
      2016-2017 KU University of Leuven Chemical Process Engineering BEL
      2016-2017 Carleton University International Politics CAN
      2016-2017 Concordia – John Molsen School of Business İnternational Business CAN
      2016-2017 Dalhousie University International Relations and Global Development CAN
      2016-2017 McGill University Biology CAN
      2016-2017 McGill University Globalization and International Development CAN
      2016-2017 Queens University International Relations CAN
      2016-2017 Simon Fraser University Faculty of Arts and Social Sciences CAN
      2016-2017 Clausthal University of Technology Chemical Engineering GER
      2016-2017 Rheinwaal University Industrial Engineering GER
      2016-2017 Politecnico Di Milano Architecture IT
      2016-2017 Politecnico Di Torino Architecture IT
      2016-2017 Università Cattolica del Sacro Cuore Bussiness IT
      2016-2017 Università Cattolica del Sacro Cuore Economics and Management IT
      2016-2017 Hanze University of Applied Sciences Business Managemenet and IT NED
      2016-2017 Leiden University Internatinal Relations and International Organizations NED
      2016-2017 Maastricht University Business and Business Economics NED
      2016-2017 Maastricht University International Bussiness NED
      2016-2017 Maastricht University Neuroscience NED
      2016-2017 University of Amsterdam Politics, Psychology, Law and Economics  (foundation) NED
      2016-2017 Vrije Universiteit Amsterdam Computer Science NED
      2016-2017 CEU San Pablo University Architecture SPA
      2016-2017 IE University Architecture SPA
      2016-2017 Ramon Llull University Management of Business and Technology SPA
      2016-2017 Bournemouth University Media and communication (foundation) UK
      2016-2017 City University of London Media and communication (foundation) UK
      2016-2017 University of Greenwich Media and communication (foundation) UK
      2016-2017 La Salle University Architecture US
      2016-2017 Los Angeles Musicians Institute Film Music&Composition US
      2016-2017 Michigan State University Games development design US
      2016-2017 Oakland University Psychology US
      2016-2017 Ohio University Psychology US
      2016-2017 Santa Barbara City College Software Engineering US
      2016-2017 SUNY Oswego International Relations US
      2016-2017 Syracuse University S.I. Newhouse School of Public Communications US
      2016-2017 Syracuse University The College of Arts and Sciences US
      2016-2017 University of Arizona State Psychology US
      2016-2017 University of Connecticout Psychology US
      2016-2017 University of Denver Psychology US
      2016-2017 University of Las Vegas Psychology US
      2016-2017 University of Nevada Psychology US
      2016-2017 University of Pasific Psychology US
      2016-2017 University of Pittsburgh Psychology US
      2016-2017 University of South Corolina Psychology US
      2017-2018 Concordia University John Molson School of Business Business CAN
      2017-2018 Dalhousie University Computer science CAN
      2017-2018 McGill University Business Management CAN
      2017-2018 Trent University Business Administration Marketing and Consumer Culture CAN
      2017-2018 University of Guelph Computer science CAN
      2017-2018 University of Guelph Psychology CAN
      2017-2018 University of Victoria Economy CAN
      2017-2018 University of Waterloo Computer science & Mathematics CAN
      2017-2018 Wilfrid Laurier University Computer science & Mathematics CAN
      2017-2018 York University Marketing CAN
      2017-2018 EICAR International Film School Cinema FR
      2017-2018 Erasmus University Rotterdam Psychology NED
      2017-2018 Leiden University Psychology NED
      2017-2018 Maastricht University Psychology NED
      2017-2018 Exeter University Management with Marketing UK
      2017-2018 Kent University Marketing UK
      2017-2018 Kings College,London Law - Foundation UK
      2017-2018 Oxford Brookes Business and Marketing Management UK
      2017-2018 Royal Holloway University of London Management with Marketing UK
      2017-2018 Sheffield University Law UK
      2017-2018 University of Birmingham Law UK
      2017-2018 University of Southampton Law UK
      2017-2018 University of Westminster International Marketing UK
      2017-2018 University of York Law UK
      2017-2018 CSU Channel Islands School of Liberal Arts Music US
      2017-2018 CSU East Bay School of Liberal Arts Music US
      2017-2018 CSU Fresno State School of Liberal Arts Theatre Arts and Dance US
      2017-2018 Saddleback College Theatre Arts US
      2017-2018 San Francisco State University School of Liberal Arts Music US
      2017-2018 Santa Monica College Theatre Arts US

       



Lise
Sorgulayıcı
ve Fütürist
Lise
01
Eğitim Felsefesi
Özel Sezin Lisesinde önceliğimiz, her öğrencimizin kendi geleceğine yön verebilmesini sağlamaktır. Bir "yaşam merkezi" olan lisemizde, öğrencilerimiz bilgiye ulaşarak ve öğrendiklerini paylaşarak hem kolektif olarak zenginleşiyor hem de hayallerini gerçekleştirme imkânı buluyorlar. Akademik, sosyal, ulusal ve uluslararası alanlarda pek çok projeye ve etkinliğe aktif olarak katılıyor, kısacası yaparak ve yaşayarak öğreniyorlar.

Lisede sahip oldukları geniş faaliyet imkânları, öğrencilerimizi inisiyatif almaya, toplum odaklı düşünmeye ve davranmaya, hayal kurmaya ve hayalleri için çalışmaya teşvik ediyor. Öğrencilerimiz tercihlerinin netleşmeye başladığı bu dönemde, belli bir amaç doğrultusunda hareket ederken hata yapmayı yeniden denemek için bir fırsat olarak görmeyi öğreniyorlar.

Uluslararası projeler, saha çalışmaları ve konferans katılımları ile desteklediğimiz eğitim programımız, öğrencilerimizin en az iki yabancı dil öğrenmelerine olanak sağlıyor. Kültürlerarası iletişim ve etkileşime açık öğrencilerimiz, yaşamlarını tabularla sınırlandırmadan fütürist bir bakış açısıyla kendi geleceklerini tasarlıyorlar.



02
Akademik

Lisemizde birey ve süreç odaklı eğitim felsefemiz kapsamında yol haritamızı oluştururken;

  1. Akademik programlarımız ve öğretim araçlarımızın öğrencinin kendi senaryosunu yazmasına imkân tanımasına,
  2. Takip, analiz ve destek çalışmalarıyla üniversiteye hazırlık için tüm ihtiyaçlarının karşılanmasına,
  3. Ulusal değerlendirme sistemleri değişse bile kendi potansiyelinin en üst noktasına ulaşmasına,
  4. Yaparak, deneyerek ve üreterek öğrendiklerine farklı bir boyut kazandırmasına, bilimsel çalışmalara merak duymasına, saha çalışmalarıyla kalıcı öğrenmenin oluşturulmasına,
  5. Atölye ve laboratuvar çalışmalarıyla özel ilgi alanlarının belirlenerek meslek seçiminde farkındalık edinmesine,
  6. Ulusal ve uluslararası projelerle çok yönlü gelişiminin desteklenmesine, sosyal yaşam ve iş yaşamının gerektirdiği evrensel yetkinlikleri kazanmasına,
  7. Akademik kazanımların yaşamında sosyal farkındalık ve toplumsal bilince dönüşmesine,
  8. Bireysel farklılıkların ve ihtiyaçların ders dışı zamanlarda da farklı öğrenme araçlarıyla desteklenmesine olanak sağlayacak bir okul yaşantısı yaratmayı hedefliyoruz.
    • Lisemizde Türk Dili ve Edebiyatı dersleri, öğrencilerimizin Türkçeyi doğru ve etkili şekilde kullanarak okuma, anlama ve iletişim becerilerini geliştirmelerini, Türk ve dünya edebiyatını yakından tanımalarını hedefleyen bir programa sahiptir. Yerli ve yabancı seçkin edebi eserlere yer verdiğimiz programımızda, öğrencilerimiz farklı edebi türleri derinlemesine tanır, geçmiş, günümüz ve gelecek arasındaki bağın insan ve toplum üzerindeki etkilerini kavrar, bunların eserlere nasıl yansıdığını görürler.

      Yaratıcı okuma, yazarlık ve eleştiri atölyeleri, öykü yarışmaları ve yazar söyleşileri ile zenginleştirdiğimiz programımız kapsamında öğrencilerimiz sadece dil becerilerini geliştirmekle kalmaz, aynı zamanda güçlü bir kültür birikimi ve estetik anlayışı oluştururlar.

    • İngilizce olarak yürüttüğümüz Matematik programımız, öğrencilerimizin matematiğe özgüvenle yaklaşmalarını, matematiksel kavramları ve sistemleri günlük hayatta ve diğer öğrenme alanlarında kullanmalarını amaçlar. Öğrencilerimiz analiz, sentez, modelleme ve problem çözme süreçlerinde bilimsel terminolojiyi kullanarak düşüncelerini mantıklı bir şekilde ispat etmeyi ve alternatif çözümlere ulaşmayı öğrenirler. Bu becerileri edinmenin yanı sıra matematiğin tarihsel gelişimi ve insan hayatındaki vazgeçilmez rolü hakkında bilgi sahibi olurlar.

      Program çerçevesinde ASMA (American Scholastic Mathematics Association) ve AMC (American Mathematics Competitions) gibi uluslararası yarışmalar ve Pi Günü, oryantiring, Resfebe gibi etkinliklerle öğrencilerimizin matematiğin her yönüne hâkim olmaları hedeflenir.

    • Fen Bilimleri derslerimizde öğrencilerin bilimsel etiğe bağlı kalarak araştırma yapmaları ve İngilizceyi bilim dili olarak etkili bir şekilde kullanmaları amaçlanır. Laboratuvar çalışmaları ile deney tasarlama ve uygulama becerilerini güçlendiren öğrencilerimiz, vaka ve neden-sonuç analizleri gerçekleştirerek bilimin günlük hayatımızdaki yeri ve önemini kavrarlar. Merak duygusunu beslemek üzere tasarlanan programımız, gözlem, eleştirel düşünme, problem çözme ve karar verebilme becerilerinin gelişimine de katkıda bulunur.

      Uluslararası deney, makale ve proje yarışmalarına katılan öğrencilerimiz kazanımlarını global düzeyde paylaşma fırsatı bulurlar. Ayrıca Magic Chemistry, Invention Challenge, Caretakers of Environment International ve Young Masters gibi çalışmalarla bilim ve inovasyon dünyasını keşfetmeye devam ederler.

    • Sosyal Bilimler derslerimizde amaç, öğrencilerimizin yakından uzağa ilkesini benimseyerek içinde yaşadıkları topluma dair farkındalık kazanmaları, fikirlerini ve tespitlerini mantık ve yaşanmışlıklar çerçevesinde ifade edip savunmalarıdır. Geçmiş-bugün-gelecek ilişkisini bir bütün olarak kavrayan öğrencilerimiz, düşünsel mirasın değerini öğrenirken etik, demokrasi ve hoşgörü kavramlarını özümserler. İnsanlık tarihi boyunca etkili olmuş kültür ve dinleri tanıyıp anlamanın yanı sıra değişen yaşam biçimine uyum sağlama mekanizmaları geliştirirler.
       
      Sivil toplum kuruluşları, dernekler ve üniversitelerle gerçekleştirdiğimiz iş birlikleri ve projeler, öğrencilerimizin öğrendiklerini hayata geçirmelerine olanak sağlar. 
    • Lise programımız öğrencilerimizi Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı’ndaki İngilizce İleri Düzey Kullanıcı (C1-C2) seviyesine ulaştırmayı hedefler. Hazırlık sınıfında uyguladığımız yoğun İngilizce programı ile öğrencilerimizin tüm dil becerilerini geliştirmeleri ve lisemizdeki uluslararası müfredatı takip edebilecek düzeye gelmeleri amaçlanır. Cambridge Assessment International Education tarafından onaylanmış programımızda Cambridge IGCSE ESL müfredatı 9. ve 10. sınıf düzeyinde uygulanır. Lise öğrencilerimiz ayrıca İngiliz ve Amerikan edebiyatının önemli eserlerini inceledikleri edebiyat dersleri görürler.
       
      Her yıl MUN, EYP gibi uluslararası konferanslarda ve yarışmalarda okulumuzu temsil eden öğrencilerimiz, okul içi münazara, yarışma ve etkinliklerle de dil becerilerini geliştirme fırsatı bulurlar. SAT, TOEFL, IELTS gibi uluslararası sınavlara katılıp dil becerilerini belgelerler.
    • Lisemizde Modern Diller programı, öğrencilerimize seçtikleri Almanca, Fransızca veya İspanyolca dilinde dört temel dil becerisini eşit düzeyde geliştirme fırsatı tanır. Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı’nın öngördüğü dil referans seviyelerine göre seçilen ve öğretmenlerimiz tarafından zenginleştirilen öğretim materyallerimiz ile öğrencilerimizin Bağımsız Kullanıcı (B1) seviyesine ulaşmaları hedeflenir.

      Uzun yıllardır yürütülen uluslararası değişim programları ve interaktif projeler sayesinde öğrencilerimiz, öğrendikleri dilin kültürünü yakından tanırken dil becerilerini kendi yaş gruplarındaki diğer öğrenciler ile iletişime geçerek kullanma fırsatı bulurlar. "Modern Diller Kültür Günü" gibi gelenekselleşmiş etkinliklerde dil becerilerini sahne sanatları alanındaki becerileriyle sentezleyerek ortaya koyarlar. Kendi kurguladıkları bu gibi aktivitelerin yanı sıra öğrendikleri dillerde sergilenen tiyatro ve müzikal gibi etkinlere grup olarak katılarak okul dışında da öğrenim süreçlerini devam ettirirler.

      Öğrencilerimiz aynı zamanda isteğe bağlı olarak FIT, DELF, DELE sınavlarına katılıp dil becerilerini belgeleyen uluslararası dil sertifikalarını almaya hak kazanırlar.

    • Hazırlık sınıfındaki Bilgisayar Bilimi dersinde, günümüzde her bireyin bir dijital vatandaş olduğu gerçeğinden yola çıkılarak bilgisayar sistemlerini tanıma, güvenli ve etik sosyal medya kullanımı, doğru bilgiye ulaşma ve ürün oluşturma konuları üzerinde durulur. Algoritma, bilgisayarlı, bilgisayarsız ve robotik kodlama çalışmalarıyla öğrencilerimizin analitik düşünmeleri, problemlere farklı çözümler üretmeleri sağlanır.

      Tüm lise öğrencilerimiz teknolojinin doğru kullanımı, bilgiye ulaşma yolları, sanal ortamda güvenlik ve etik konularında eğitim, seminer ve atölye çalışmalarına katılarak bu alanlarda bilinç düzeylerini artırırlar. 3D ve web tasarım yarışmaları ile bilgilerini sınarken, küçük yaş gruplarına verdikleri eğitimlerle birikimlerini paylaşma fırsatı da bulurlar.

    • Lisemizde Müzik dersi seçmeli olarak alınabilir. Dersi seçen öğrencilerimiz sene başında öğretmenleri tarafından değerlendirilir, yatkınlık ve yetkinliklerine göre bir enstrüman branşına (piyano, gitar, keman veya yan flüt) seçilirler. Her öğrenci Müzik dersini kendi enstrüman grubu ve öğretmeniyle birlikte ayrı bir derslikte yürütür. Derslerde aynı zamanda müzik teorisi çalışmaları da yapılır.
       
      Enstrüman çalışmalarında belli bir seviyeye gelmiş öğrencilerimiz Sezin Filarmoni Orkestrası seçmelerine katılabilirler. Çalışmalarını "Yeni Yıl Konseri"nde, resitallerde ve yetenek gösterisinde solo veya grup olarak sahneleyebilirler.
    • Öğrencilerimiz seçmeli Görsel Sanatlar dersinde yaratıcı güçlerini kullanarak ve farklı akımlar, disiplinler ve teknikler arasında bağ kurarak kendi özgün ifade stillerini geliştirirler. Yeni bakış açıları ortaya koydukları çalışmalarında desen, leke, doku, kompozisyon gibi çeşitli tekniklerin yanı sıra ahşaptan atık malzemelere, mozaik hamurundan duvar boyalarına pek çok farklı malzeme kullanırlar. Bu seviyede ayrıca Rönesans dönemine odaklanarak dünya sanat tarihini keşfetmeye devam ederler.
       
      Ders kapsamında İstanbul ve çevre illerdeki tarihi eserleri inceleyerek araştırma yapan öğrencilerimiz, kültür sanat etkinliklerini yakından takip eder ve okulumuzda düzenlediğimiz "Sanatçı Buluşmaları"nda çağdaş sanatçılarla tanışma fırsatı yakalarlar.
    • Beden Eğitimi ve Spor dersinde hedefimiz, öğrencilerimizin sporun hayat boyu sürecek bir yaşam disiplini oluşturduğunu kavramaları, özgüvenlerini ve öz saygılarını geliştirirken hareket, liderlik, iş birliği, sorumluluk alma, hızlı ve doğru karar verebilme becerilerini güçlendirmeleridir. Çeşitli sportif etkinliklere katılarak spor kültürü edinen öğrencilerimiz, sağlığı güçlendirici bilgi ve becerileri günlük yaşamlarında ve kişisel gelişimlerinde kullanmayı benimserler. Ders kapsamında ayrıca Türkiye ve dünyada sporun tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olur, engellilerin ve özel eğitime ihtiyaç duyan bireylerin bedensel, sosyal ve ruhsal gelişiminde sportif etkinliklerin önemi ve rolünü kavrarlar.
       
      Okulumuzda bu seviyede Gençler kategorisinde basketbol, voleybol ve yüzme takımlarımız vardır.
    • Özel Sezin Lisesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Birimi, tüm öğrencilerin işlevsel ve gerçekçi kararlar almalarına, akademik, sosyal ve duygusal problemlerini çözmelerine yardımcı olur. Önleyici rehberlik anlayışını benimseyerek öğrenciler ve veliler için bireysel görüşmeler, interaktif sunumlar, seminerler ve atölye çalışmaları düzenler. Bu uygulamalarda öne çıkan temalardan bazıları ergenlik, kaygı yönetimi, motivasyon, teknoloji kullanımı ve empatidir.
03
Projeler

Sezinde akademik projeler bilginin ve zihinsel süreçlerin uygulamalarla hayata aktarıldığı, araştırmanın, sorgulamanın ve merakın teşvik edildiği, öğrenmenin öğrencilere heyecan verici bir deneyim olarak sunulduğu çok yönlü bir alandır. Projelerimiz öğrencilerimizin ders içeriklerini kavramalarında, öğrendiklerini deneyimleyerek kendilerini keşfetmelerinde temel rol oynar.

Lisemizde uygulamalı geziler, okul içi ve dışı sunum, sergi ve gösteriler, sivil toplum kuruluşları ile yapılan iş birlikleri, ulusal ve uluslararası konferanslar, okul ortaklıkları, Avrupa Birliği değişim programları ve saha çalışmaları; büyük ve küçük çaplı paylaşımları ve etkileşimleri güçlendirecek şekilde tasarlanır.

Lisemizdeki akademik projeler ile öğrencilerimizin;

  1. Özgün düşünme yetkinliği kazanmaları,
  2. Merak duyarken sorgulama becerilerini geliştirmeleri,
  3. Problemleri tespit ederek esnek ve dinamik çözümler üretmeleri,
  4. Araştırma becerisi ve malzeme bilgisine sahip olmaları,
  5. Farklı alan ve disiplinleri bir araya getirebilmeleri,
  6. Bireysel becerileriyle takım çalışmalarına uyum gösterebilmeleri,
  7. Süreç planlaması yaparak çalışmalarını farklı niteliklerde ürünlere dönüştürebilmeleri,
  8. Çalışmalarını arşivleyerek sürdürülebilir bir öğrenme alışkanlığı kazanmaları hedeflenir.

Öğrencilerimizin bu seviyede gerçekleştirdikleri akademik projeler iki başlık altında sürdürülür:

    • Lisemizde öğrencilerimiz bulundukları düzeyin akademik beklentilerine göre planlanmış projelerde aktif rol ve sorumluluk alma fırsatı bulurlar.

      1. 9. sınıflarda "Anadolu Medeniyetlerinin İzinde Projesi" kapsamında Çorum-Ankara gezisi ve Hattuşa, Anıtkabir, Anadolu Medeniyetleri Müzesi, Etnografya Müzesi saha çalışmaları,
      2. 10. sınıflarda "UNESCO Dünya Mirası Kenti: Safranbolu-Amasra Projesi" saha çalışması,
      3. 11. sınıflarda Anıtkabir ziyareti, "ODTÜ Teknokent Projesi" ve Ankara saha çalışmaları,
      4. Tüm sınıf düzeylerinde yürütülen "21. Yüzyılda Göçler ve Mültecilik Toplumsal Uyum Projesi",
      5. 10. sınıflarda "Göbeklitepe-Şanlıurfa ve Göbeklitepe Belgeseli Oluşturma Projesi",
      6. 10. sınıflarda "Ballıkayalar Milli Parkı Projesi" saha çalışması,
      7. 11. sınıflarda "Acarlar Longozu-Sakin Şehir Taraklı-Göynük Projesi" saha çalışması ulusal çalışmalarımızdan örneklerdir. 

      Bu çalışmaların yanı sıra ders müfredatıyla entegre olarak yürütülen farklı düzeylerdeki çok yönlü projeler öğrencilerimizin akademik kazanımlarına destek olur.
       
    • Lisemizde öğrencilerimizin dünya görüşlerini zenginleştiren, geleceğe dair karar verme süreçlerine önemli katkı sağlayan çok sayıda uluslararası çalışma yürütülür. Okul ortaklıkları, saha çalışmaları, çok uluslu konferanslar, çevre projeleri, öğrenci değişimleri ve yarışmalarla geniş bir yelpazede uluslararası akademik projeler gerçekleştirilir.

      1. Uluslararası okul ortaklıklarımız:
        1. Geschwister-Scholl-Gymnasium Okul Ortaklığı / Freiburg-Almanya
        2. St. Paul's School Okul Ortaklığı / Barselona-İspanya
        3. Lycée de Fénelon Sainte-Marie Okul Ortaklığı / Paris-Fransa
        4. The School at Columbia University / New York-ABD
        5. I.E.S. Val Miñor Okul Ortaklığı / Nigrán-İspanya
      2. "Teknolojinin İzinde Sezin Projesi", Stuttgart ve Mercedes-Benz Müzesi saha çalışmaları
      3. "Gaudí ve Dalí'nin Yolu Projesi", Barselona ve Girona saha çalışmaları
      4. "4 Ülke Sınırsız Kültür Projesi", Freiburg-Strasbourg-Colmar-Basel saha çalışmaları
      5. Huawei iş birliğiyle "İnovasyon ve Tasarım Projesi" / Shenzhen-Pekin-Hong Kong-Çin saha çalışmaları
      1. Uluslararası MUN (Model United Nations) Konferansları
        1. Doha Georgetown MUN
        2. Budapeşte BIMUN
        3. Haarlem HMUN
        4. Kopenhag BIGMUN
        5. Milano MilanMUN
        6. St. Petersburg Nevsky MUN
        7. Lizbon IMUN
        8. Dublin SAIMUN
        9. Londra RCIMUN
        10. St. Petersburg SPIMUN
      1. AFS Öğrenci Değişim Programı katılımlarımız
        1. Münih-Almanya
        2. Madrid-İspanya
        3. Paris-Fransa
        4. Bologna-İtalya
        5. Venedik-İtalya
        6. Sicilya-İtalya
      1. "Bienvenido A Mi Mundo / Bienvenue Dans Mon Monde / Dünyama Hoş Geldin - IES Tegueste Projesi"
      2. Avrupa Gençlik Parlamentosu (European Youth Parliament - EYP) Konferansları
        1. Lahey EYP
        2. Lizbon EYP
        3. Madrid EYP
        4. Münih EYP
        5. Tiran EYP
        6. Saraybosna EYP
      1. ASMA (American Scholastic Mathematics Association) Matematik Yarışması
      2. Math League Matematik Yarışması
      3. Invention Challenge
      4. Young Masters Programme (YMP)
      5. Caretakers of Environment International (CEI) Conference
       
04
Kulüp Çalışmaları

Okulumuzda gerçekleştirdiğimiz kulüp çalışmalarımızda öğrencilerimiz hayat boyu yararlanacakları becerileri edinirken kendilerini daha derinden keşfetme imkânı bulurlar. Lise öğrencilerimiz öğrenim yaşamları boyunca katıldıkları kulüp çalışmalarında;

  1. Her dönem farklı bir ilgi ve beceri alanını deneyimlerler.
  2. Yetkinliklerini değişen ihtiyaçlarına göre zenginleştirirler.
  3. Yenilikçi ve disiplinlerötesi bir yaklaşımla kendilerini özgürce ifade ederler.
  4. Organizasyon ve stratejik iletişim becerilerini birlikte kullanırlar.
  5. Bilimsel ve sosyal bir düşünce yapısıyla tasarım odaklı çözüm üretme becerisi kazanırlar.
  6. Mesleki becerilerin bir statü sembolü değil, yaşam kalitesini zenginleştiren bir kariyer senaryosu olduğunun bilincine ulaşırlar.
  7. Evrensel sorunları uluslararası platformlarda tartışma şansı yakalarlar.
  8. Sosyal sorumluluğu yaşam felsefesi olarak benimserler.
  9. Sağlıklı ve kaliteli bir yaşam için gerekli koşulların farkına vararak, hem kendileri hem de çevreleri için bu koşulları geliştirme fırsatı bulurlar.
  10. Sanattan ve kişisel farklılıklardan beslenerek yaşamlarını zenginleştirirken toplumsal gelişime katkıda bulunurlar. 

Lisemizde kulüp çalışmaları beş temel başlık altında toplanır:

      1. 3D Modelleme ve Baskı Kulübü
      2. Invention Challenge - Cosmos Club
      3. Magic Chemistry Club
      4. Programlama Kulübü
      1. EYP (Avrupa Gençlik Parlamentosu)
      2. MUN (Model Birleşmiş Milletler)
      3. Fütürizm Kulübü
      4. Kariyer Planlama Kulübü
      5. Sosyal Sorumluluk Kulübü
      1. Bateri Kulübü
      2. Drama Kulübü
      3. Fotoğrafçılık Kulübü
      4. Gezi Rehberi Kulübü
      5. İstanbul’un Yüzleri Kulübü
      6. Kısa Film ve Belgesel Kulübü
      7. Sözcüklere Soluk Ver Edebiyat Kulübü
      8. Ukulele Kulübü
      1. Bisiklet ve Trekking Kulübü
      2. Doğa Sporları ve Tırmanış Kulübü
      3. Futbol Kulübü
      4. Masa Tenisi Kulübü
      5. Pilates Kulübü
      6. Yüzme – CrossFit Kulübü
      1. Akıl Oyunları Kulübü
      2. Mizah Kulübü
      3. Stage English Club
      4. Yemek ve Pasta Kulübü

05
Sosyal Sorumluluk

"Geleceğe nasıl katkıda bulunabilirim?" sorusu üzerine sıklıkla kafa yoran Sezin öğrencileri, okulumuzda bu soruya çeşitli cevaplar bulmak ve başkalarının hayatına dokunmak için pek çok fırsat yakalarlar.

Sosyal sorumluluğun maddi bağıştan öte olduğunu bilen öğrencilerimiz, yerel ve küresel sorunların çözümlerine kendi tasarladıkları yöntemlerle katkı sağlarlar. Ürettikleri projeler ile pek çok konuda farkındalık yaratırken ve kazanırken bakış açılarını dönüştüren deneyimler yaşarlar.

Hayata geçirdikleri sosyal sorumluluk projeleri öğrencilerimizin;

  1. Kendi toplumuyla iç içe yaşayan, toplumsal sorunların ve değişimlerin bilincinde olan,
  2. İhtiyaç sahiplerine bağış yapmanın ötesinde ürettikleriyle destekte bulunan,
  3. Ötekileştirmek yerine etkileşime giren, farklılıklardan korkmayan,
  4. Başkalarına destek verirken kendi fırsatlarının ve eksikliklerinin farkına varan,
  5. Organizasyon ve liderlik becerilerine sahip bireyler olmalarında önemli rol oynar.
Lise öğrencilerimiz beş temel alanda sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştirirler:
    • Öğrencilerimiz ulusal ve uluslararası 11 farklı sivil toplum kuruluşuyla ortak organizasyonlar ve iş birlikleri gerçekleştirirler.  Bu çalışmalarda:

      1. Sivil toplum kuruluşlarının önemi ile ilgili bilinç oluşturmak amacıyla ortak eğitim ve sunumlar düzenlerler.
      2. Sivil toplum kuruluşlarının organizasyonlarında bizzat rol alır veya etkinliklerine katılım gösterirler.
      3. Farklı kurum içi organizasyonlarla sivil toplum kuruluşlarına destek olurlar.
      4. İhtiyaç gruplarına destek amaçlı ürünler hazırlar, tiyatro gösterileri vb. eğitsel faaliyetler organize ederler.
    • Öğrencilerimiz hem kendi bölgelerindeki hem de Samsun, Kars, Balıkesir ve Kütahya illerindeki kardeş okullarımızda toplumsal hizmet çalışmaları yürütürler. Bu çalışmalarda:

      1. Farklı yaş gruplarıyla yabancı dil, dans, resim gibi alanlarda eğitsel faaliyetler düzenlerler.
      2. Okulumuzda gerçekleştirilen sanat gösterilerini ve beceri atölyelerini kardeş okullarımızda da uygulama ve paylaşma fırsatı bulurlar.
      3. İhtiyaç ve problem tespiti yaparak destek grupları organize ederler.
      4. Köy-kent yaşamındaki farklılıkları deneyimleyerek toplumsal bilinç geliştirir ve kültürel açıdan zenginleşirler.
      5. Eğitim ve öğretim koşullarının gelişimine bizzat yerinde destek verirler. Ortaklık yaptığımız okulların atölye ve kütüphanelerini bu organizasyonlar vasıtasıyla yenilerler.
    • Öğrencilerimiz engelliler, yaşlılar, evsizler, göçmenler ve mülteciler olmak üzere dezavantajlı gruplarla ilgili kalıplaşmış duygu ve yargıların kırılması, kapsayıcı bir bakış açısının inşası ve yayılması amacıyla etkili çalışmalar yürütürler. Bu çalışmalarda:

      1. Farklı engelli gruplarıyla atölyeler, sanat ve spor etkinlikleri gerçekleştirirler.
      2. Evsiz bireylere destek veren kurumlar için iş güçleriyle ve düzenledikleri kampanyalarla gönüllü olurlar. 
      3. Düzenli olarak yaptıkları huzurevi ziyaretlerinde yaşlılar için etkinlikler düzenlerler.
      4. Uluslararası ölçekte sosyo-ekonomik sorunlar için kampanyalar organize ederler.
      5. Mültecilerin yaşadıkları sorunlar üzerine farkındalık yaratmak amacıyla panel vb. eğitim faaliyetleri gerçekleştirirler.
    • Öğrencilerimiz toplumsal eşitlik ve cinsiyet ayrımcılığı konusunda bilinç oluşturmak amacıyla okul içinde ve dışında uluslararası kriterlere uygun sunumlar ve faaliyetler gerçekleştirirler. Her yıl seçtikleri kulüpler ile katıldıkları ulusal ve uluslararası konferanslarda toplumsal eşitliğe dair sorunları tartışma fırsatı bulurlar.
    • Öğrencilerimiz için çevre bilincine sahip olmak, tüm canlıların yaşamlarına değer vermek ve geleceklerine bu bağlamda sahip çıkmak önemli bir yaşam felsefesidir. Bu alanda öğrencilerimiz:

      1. 5 ulusal ve 3 uluslararası sivil toplum kuruluşuyla ortak çalışmalar yürütürler.
      2. Geri ve ileri dönüşüm projeleriyle üretim kültürünün gelişimine katkıda bulunurlar.
      3. Hayvanların yiyecek ve barınma ihtiyaçlarını karşılamak üzere kampanyalar ve organizasyonlar düzenlerler. 
      4. Her dönem nesli tükenen canlılar konusunda farkındalık yaratmak amacıyla sunumlar ve paneller gerçekleştirirler.
       

06
Yönetim Kadrosu

Bahadır Özkan
Okul Müdürü
Cemil Baş
Akademik Müdür Yardımcısı
Meral Yalçın
Müdür Yardımcısı
Vahdet Doğan
Müdür Yardımcısı
07
Sezin Lise Öğrencisi


  1. Bilimsel veriye nasıl ulaşacağını ve onu nasıl değerlendireceğini bilir.

  2. Toplumsal değerlerini yok saymayan bir dünya vatandaşıdır. 

  3. Kültürlerarası iletişimde kendini iki yabancı dilde rahatlıkla ifade eder.

  4. Başarı için bazen risk almak gerektiğinin farkındadır.

  5. Teknolojinin hayatını kontrol etmesine izin vermez.

  6. Gelecek üzerine kafa yoran bir fütüristtir.

  7. Teslimiyetçi değildir, inandığını savunmaktan çekinmez.

  8. Adil olmanın öneminin bilincindedir.

  9. Ruhunu sanatla besler ve estetik bakış açısı geliştirir.

08
Kariyer Planlama


Hazırlık sınıfında başlayan ve üniversite tercih dönemine kadar devam eden kariyer planlama çalışmaları ile, öğrencilerin sahip oldukları özelliklere uygun donanım geliştirmeleri ve sağlıklı seçimler yapmaları hedeflenir."Yetenekler ve eğilimler değişebilir ve gelişebilir" anlayışından hareketle öğrenciler süreç boyunca izlenir ve desteklenir.

Öğrencileri üniversite eğitimi, iş hayatının beklentileri, edinilmesi gereken beceriler vb. konularda bilgilendirmek amacıyla okulumuzda düzenli olarak meslek buluşmaları gerçekleştirilir. Belirlenen alanda çalışan bir akademisyen, iş insanı, velimiz veya eğitim gören bir öğrenci okulumuzu ziyaret ederek deneyimlerini öğrencilerimizle paylaşır.

9., 10. ve 11. sınıf öğrencilerimiz, Yaz Stajı Programı kapsamında çeşitli şirketlerde staj yaparak ilgi duydukları meslekleri yakından tanıma imkanı elde ederler.

09
Üniversiteye Hazırlık

Sezinde üniversiteye hazırlık; öğrenci tanıma çalışmalarıyla başlayan, yönlendirme faaliyetleri, akademik çalışmalar ve tercih danışmanlığı ile devam eden, üniversite sürecinde ve sonrasında ise yaşam danışmanlığı formuna evrilen bir süreçtir.

İlk etapta öğrenciler okuduğunu anlama, çıkarımda bulunma, analiz ve sentez yapma gibi temel becerileri edinmelerini sağlayacak akademik süreçlere girerler. Ulusal ve uluslararası tüm sınavlarda gerekli olan bu becerileri edinen öğrenciler, sınav sistemi ne olursa olsun başarıya ulaşabilirler. Bu süreç devam ederken yürütülen öğrenci tanıma çalışmaları ile öğrencinin hedefleri tespit edilir. 

Öğrencimizin çalışma programı eğitim almak istediği ülke ve tercih ettiği bölüm başta olmak üzere çeşitli faktörler dikkate alınarak planlanır. Ortak dersler dışında tüm lise yaşamı boyunca katılacağı kulüpler, ulusal ve uluslararası projeler, sosyal sorumluluk çalışmaları ve ders takviyelerinin planlamaları bu tercihler doğrultusunda yapılır. 

Temel tercihlere yönelik planlamaların yanı sıra tüm öğrencilerimizle Üniversite Hazırlık Takviye Programı yürütülür. Bu program kapsamındaki ölçme çalışmalarıyla öğrencilerimiz 9. sınıftan itibaren eksiklerini kapatırlar. 11. ve 12. sınıfta ise okul dışından desteğe ihtiyaç duymadan üniversiteye giriş sınavına hazırlanırlar. Tüm lise konularını en az 3 kez tekrar ederek kalıcı öğrenme aşamasına geçerler. Deneme sınavları ile zaman yönetimi becerilerini geliştirir, farklı soru dillerine alışkanlık kazanır ve Türkiye genelindeki durumlarını görürler. 

Yönlendirme ve danışmanlık çalışmalarımız tercih süreci boyunca da devam eder. Öğrenci ve veli grubu bilgilendirmelerine ek olarak bireysel randevularla tüm soru işaretleri ortadan kaldırılır.

 
    • 2019 YKS ve üniversiteye yerleştirme sonuçlarına göre yurtiçi üniversite tercihi yapan, lise yaşamları boyunca yürüttükleri sosyal ve akademik çalışmalar ile yurtdışı üniversitelere başvuran öğrencilerimizin elde ettikleri %100 yerleşme oranı ve gösterdikleri başarılarıyla gurur duyduk. Tüm mezunlarımızı kutluyor ve başarılarının sürekli olmasını diliyor, bu başarıya ulaşılmasını sağlayan tüm eğitim kadromuza emekleri için teşekkür ediyoruz.






























10
Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığı

Yurt Dışı Eğitim Danışmanlığı Birimi olarak amacımız, yükseköğrenimlerine yurt dışında devam etmek isteyen veya bu seçeneği alternatif hedef olarak düşünen öğrenci ve velilerimize karar verme ve başvuru aşamalarında gerekli tüm desteği sunmaktır.

Öğrenci ve velilerimizle yapılan birebir görüşmeler ve periyodik bilgilendirme toplantıları ortaokul yıllarında başlar ve lise dönemi boyunca devam eder. Lise yıllarında öğrencilerimiz okulumuzun zengin akademik, sosyal, kültürel ve sportif imkânları, güçlü İngilizce ve ikinci yabancı dil (Almanca, Fransızca, İspanyolca) programları ile eğitimlerini yurt dışında devam ettirmeye hazır hale gelirler. Bu süreçte dileyen öğrencilerimiz farklı ülkelerdeki dil ve yaz okullarına veya üniversite hazırlık programlarına yönlendirilir. 

10. ve 11. sınıf öğrencilerimizle yurt dışı başvuru sürecinin ön hazırlık aşamasında bilgilendirme toplantıları yapılır. 11. sınıfın başından itibaren öğrencilerimiz farklı ülkelerden üst düzey üniversitelerin temsilcileriyle okulumuzda bir araya gelerek kendilerini bekleyen süreçler hakkında detaylı bilgi edinirler. Lise son sınıfta ise öğrencilerimize şekillenmiş hedefleri doğrultusunda başvuru süreçleri boyunca destek olunur. 

Özel Sezin Okulu olarak yaptığımız çalışmalar sonucunda, yurt dışında üniversite okumayı hedeflemiş mezunlarımız bugün Avrupa, ABD, Kanada, Güney Amerika ve Uzak Doğu'da eğitimlerine devam etmektedirler.

    • ACADEMIC TERM UNIVERSITY DEPARTMENT COUNTRY
      2015-2016 Leiden University Psychology NED
      2015-2016 Durham University International Relations UK
      2015-2016 Durham University Psychology UK
      2015-2016 East Anglia University International Relations UK
      2015-2016 East Anglia University Psychology UK
      2015-2016 Essex University International Relations UK
      2015-2016 Essex University Psychology UK
      2015-2016 Exeter University International Relations UK
      2015-2016 Exeter University Psychology UK
      2015-2016 Sheffield University International Relations nad Politics UK
      2015-2016 Sheffield University Psychology UK
      2015-2016 Universite Catolica Business and Management UK
      2015-2016 Columbia College of Chicago Illustration US
      2015-2016 Fordham University Computer Science US
      2015-2016 New York - The New School, Parsons. Business and Management US
      2015-2016 Pratt Institute Architecture US
      2015-2016 Rutger's New Brunswick Electrical and Computer Engineering US
      2015-2016 Savannah College of Arts and Design (SCAD) Illustration US
      2015-2016 UMASS Darthmouth Computer Science US
      2015-2016 University of Arts (Philadelphia) Illustration US
      2015-2016 University of Illinois at Urbana Architecture US
      2015-2016 University of San Francisco Architecture US
      2016-2017 Vienna Technical University Chemical Process Engineering AUS
      2016-2017 KU University of Leuven Business and Business Economics BEL
      2016-2017 KU University of Leuven Chemical Process Engineering BEL
      2016-2017 Carleton University International Politics CAN
      2016-2017 Concordia – John Molsen School of Business İnternational Business CAN
      2016-2017 Dalhousie University International Relations and Global Development CAN
      2016-2017 McGill University Biology CAN
      2016-2017 McGill University Globalization and International Development CAN
      2016-2017 Queens University International Relations CAN
      2016-2017 Simon Fraser University Faculty of Arts and Social Sciences CAN
      2016-2017 Clausthal University of Technology Chemical Engineering GER
      2016-2017 Rheinwaal University Industrial Engineering GER
      2016-2017 Politecnico Di Milano Architecture IT
      2016-2017 Politecnico Di Torino Architecture IT
      2016-2017 Università Cattolica del Sacro Cuore Bussiness IT
      2016-2017 Università Cattolica del Sacro Cuore Economics and Management IT
      2016-2017 Hanze University of Applied Sciences Business Managemenet and IT NED
      2016-2017 Leiden University Internatinal Relations and International Organizations NED
      2016-2017 Maastricht University Business and Business Economics NED
      2016-2017 Maastricht University International Bussiness NED
      2016-2017 Maastricht University Neuroscience NED
      2016-2017 University of Amsterdam Politics, Psychology, Law and Economics  (foundation) NED
      2016-2017 Vrije Universiteit Amsterdam Computer Science NED
      2016-2017 CEU San Pablo University Architecture SPA
      2016-2017 IE University Architecture SPA
      2016-2017 Ramon Llull University Management of Business and Technology SPA
      2016-2017 Bournemouth University Media and communication (foundation) UK
      2016-2017 City University of London Media and communication (foundation) UK
      2016-2017 University of Greenwich Media and communication (foundation) UK
      2016-2017 La Salle University Architecture US
      2016-2017 Los Angeles Musicians Institute Film Music&Composition US
      2016-2017 Michigan State University Games development design US
      2016-2017 Oakland University Psychology US
      2016-2017 Ohio University Psychology US
      2016-2017 Santa Barbara City College Software Engineering US
      2016-2017 SUNY Oswego International Relations US
      2016-2017 Syracuse University S.I. Newhouse School of Public Communications US
      2016-2017 Syracuse University The College of Arts and Sciences US
      2016-2017 University of Arizona State Psychology US
      2016-2017 University of Connecticout Psychology US
      2016-2017 University of Denver Psychology US
      2016-2017 University of Las Vegas Psychology US
      2016-2017 University of Nevada Psychology US
      2016-2017 University of Pasific Psychology US
      2016-2017 University of Pittsburgh Psychology US
      2016-2017 University of South Corolina Psychology US
      2017-2018 Concordia University John Molson School of Business Business CAN
      2017-2018 Dalhousie University Computer science CAN
      2017-2018 McGill University Business Management CAN
      2017-2018 Trent University Business Administration Marketing and Consumer Culture CAN
      2017-2018 University of Guelph Computer science CAN
      2017-2018 University of Guelph Psychology CAN
      2017-2018 University of Victoria Economy CAN
      2017-2018 University of Waterloo Computer science & Mathematics CAN
      2017-2018 Wilfrid Laurier University Computer science & Mathematics CAN
      2017-2018 York University Marketing CAN
      2017-2018 EICAR International Film School Cinema FR
      2017-2018 Erasmus University Rotterdam Psychology NED
      2017-2018 Leiden University Psychology NED
      2017-2018 Maastricht University Psychology NED
      2017-2018 Exeter University Management with Marketing UK
      2017-2018 Kent University Marketing UK
      2017-2018 Kings College,London Law - Foundation UK
      2017-2018 Oxford Brookes Business and Marketing Management UK
      2017-2018 Royal Holloway University of London Management with Marketing UK
      2017-2018 Sheffield University Law UK
      2017-2018 University of Birmingham Law UK
      2017-2018 University of Southampton Law UK
      2017-2018 University of Westminster International Marketing UK
      2017-2018 University of York Law UK
      2017-2018 CSU Channel Islands School of Liberal Arts Music US
      2017-2018 CSU East Bay School of Liberal Arts Music US
      2017-2018 CSU Fresno State School of Liberal Arts Theatre Arts and Dance US
      2017-2018 Saddleback College Theatre Arts US
      2017-2018 San Francisco State University School of Liberal Arts Music US
      2017-2018 Santa Monica College Theatre Arts US

       

Top
Ulubatlı Hasan Caddesi No:18 34782 Çekmeköy İstanbul
Tel : +90 216 6420010
E-Posta : sezin@sezin.k12.tr
/img/instagram@2x.png 2x,
             /img/instagram@3x.png 3x /img/facebook@2x.png 2x,
             /img/facebook@3x.png 3x /img/twitter@2x.png 2x,
             /img/twitter@3x.png 3x /img/youtube@2x.png 2x,
             /img/youtube@3x.png 3x
© Copyright 2018 Özel Sezin Okulu. Tüm hakları saklıdır.